LYDIGHED

LYDIGHEDS PROGRAM klasse 1(LP1)

indeholder disse øvelser:

1. Lineføring

2. Stå

3. Spring

4. Stillingsskift

5. Indkald

6. Hold fast på apport

7. Løber rundt om kegler

8. Sit 15 sek.

9. Fællesdæk med forstyrrelser

10. Helhedsindtryk

Dag:

Datoer:

6 gange

Pris: 1200 kr.

Plads: din plads er reserveret til dig efter din betaling er sket.

MobilePay: 111420

Bankøverførsel:

Reg.nr: 3409 Konto nr.: 12878443

Danske Bank

HUSK: at skrive holdnavn og dit navn ved betaling!

LYDIGHED klasse 1 (LP1)

(DKK's program)

Dette hold er for dig, som gerne vil lære Lydigheds program klasse 1 helt fra basis.

Dette hold er også for dig, som har trænet Lydighed (LP1) i længere tid, men har erfaret at der mangler nogle helt fundamentale ting i jeres træning for at jeres præstation vil blive bedre!

På holdet arbejder vi med forskellige færdigheder, som man ikke kan undvære, hvis man vil have fine og præcise resultater i Lydighed. De færdigheder omfatter bl.a hvordan man indlærer korrekt øvelser, bygger motivation og glade hos vores hunde, arbejder med at skabe fokus på samarbejdet mellem hund og ejer, og meget mere.

Dette hold er både for dig, der vil træne frem mod deltagelsen i LP prøver, og for dig, der gerne vil have meningsfuld og spændende aktivitet med sin hund og elsker at nørde med detaljerne.

At træne Lydighed er sjovt! Har du prøvet det før og syntes at det var kedeligt? Så var du gået det forkerte sted ;)

Adgangskrav: din hund kan acceptere at der er andre hunde på holdet og du har udmærket kontakt med din hund.

KURSUS FORSLAG:

Du kan udmærket kombinere LYDIGHED (LP1) hold og RALLY BEGYNDER-ØVET hold, hvor du kan træne Rally for sjov skyld eller for senere at deltage i Rally konkurrencer. De to hold har meget til fælles.

Du kan også træne på NOSEWORK BASIS-1 hold ved siden af jeres LYDIGHED (LP1) hold.

De to hold supplerer glimrende hinanden!

RALLY BEGYNDER-ØVET

NOSEWORK BASIS-1